Songs version 2 point 0

Tjenixen!! Känner på mig att jag inte kommer att sommna ikv föräns om några timmar. Somnade nämligen kl 4 på morgonen igår , heheh. Jag är verkligen ingen morgonmänniska kan jag säga , i live during the night. Tänkte fortsätta min sång lista som typ alla gjorde på face innan sommaren. Så here we go! :

Day 09 - a song that you can dance to: Den här låten påminner mig om Hel för 2 år sen då jag dansade till den.

Day 10 - a song that makes you fall asleep and feel relax: Finns många låtar som jag kan relaxa till som One Republic eller The funeral till exempel. Men annars så tycker jag att den här låten är väldigt relaxande:

 

 

Day 11 - a song from your favorite band: Som sagt så har jag inget favorit band. Men de senaste dagarn så har jag lyssnat rätt så mycket på Kasabian och Bruno Mars!!

 


Hahhah 1:40 :)

Day 12 - a song from a band you hate: Hahha jag tror nog att de flesta som känner mig vet nog vilken låt det är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0