Babysitter!!

Wooh! Har inte skrivit sedan maj!! Tog en liten break kan man väl säga! Hur som helst så ska jag börja skriva igen!! Tänkte också påminna er om att jag har en annan blogg aswell! Den heter accidentshappen.spotlife.se som jag bloggar tsm med Lixa! Så om det är någon som läser det här så kika in!! Anyway så hade jag bara en lektion idag , natur. Lite onödigt men vi kollade på en film som heter my sisters kepper. Som vi sedan ska skriva essays om moral och science. Intressant uppgift! :). Har blivit sjuk också. Väldigt ont i halsen. Så idag så har jag varit hemma och tagit det lungt. Och dessutom varit barnvakt åt Colin!! See ya




Colin and moi



Åt piaaazzaaa idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0