SONGS

Day 03 - a song that makes you happy : Jag blir inte bara glad av en låt utan av många fler och speciellt när man hör en låt och bara " omg det är ju den här ...!". Men här är en låt som jag blir glad av !

 

 

Day 04 - a song that makes you sad: Av den här låten så blir jag alltid på depp mode.

 

Day 05 - a song that reminds you of someone: Denna låt påmminer mig om en viss idahoe! Kommer ihåg hur hon pratade om den låten på musiken och hörde den här låten fast någon remix av de. Hur som helst så poopar hennes namn upp när jag hör den här låten.


Day 06 - a song that reminds you of: Har 2 låtar här. Den första låten påminner mig om när jag var med Mags i Hel/Windsurfing och Curley boy sjöng med till låten och rörde hans händer som om han höll i en manickan docka somewhere kan ! Och den andra låten påminner mig från Grekland , under påsklovet där vi åkte i bilen helatiden och den kom 24/7 typ.

Day 07 - a song that reminds you of a certain event: Den här låten !! Den sjöng vi under en inter house competiton då vi vann !!! HELL YEAH!!
Day 08 - a song that you know all the words to:Hahahh omg ! Vem kan inte de här orden i ESN ?! Under 2 - 3 år så kollade vi alltid på den här filmen under engelska lektionen , när vi hade vikarie eller något liknande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0