Snart 17 år

om typ 45 minuter så blir jag 17 år. Jahapp ett år äldre bli man då! Hade en väldig trevlig vecka nere i Grekland med min fina Magda :) Så skönt och varmt med 20+ grader varje dag!! Och brun blev man också som jag fortfarande är ! :D Hur som helst så föröker jag att hitta min sladd grej för att ladda upp bilderna. Och vad var det för fel på vädret i förigår?! Hallå snö i MAJ!? inte okey... Annars så hade vi en rolig gympa lektion då vi körde rugby! Fick tackla folk och sånt :) Och självklart så har man matteprov imorn , som alla mina födelsedagar "/. Kommer ihåg förra året då vi hade kemiprov i nationella den dagen. Så Maj är verkligen en fullspäckad månad med massa plugg. Då som det är som jobbigast då de bara slänger oss med högar av plugg. Och på fredag så blir det reunion för old ESN!! whoop whoop!! Här kommer åtminstonne några bilder från Mags tills jag kan hitta min sladd grej... Cioa Bellas !!

our faboulas pool

Chania!

Gangsta style!! Thas how we rolllllle on the WESTside !

jag o philip

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0