Shit Happens , I mean look at your face

Helllllo yaaalll!! Helgen har varit lugn. Inte så värst mycket som har hänt. I torsdags så var det iaf kul!! Då var jag med Idahoe på grönana !! Hahha just like the good old days !! Och i fredags så var jag a la mansion at Alexandras och hjälpte till med att laga mat för 20 pers typ :) trevligt var det ! Annars idag så har jag tagit det lungt , grillat och gjorde nyss spanska läxan som jag glömde som är till imorn. Det är en presentation som jag ska göra med Joseline och vi ska snacka om Cinco de Mayo. Tänkte också börja med den där 30 day challenge song list som finns med på fb. Får se hur lyckad det blir men annars så kommer det några bilder från grönan ! Puss ( Ohh juste var också med iDa och åt op Rice i vekcan , dagen det då spöööööörengande !! Och fyyyyyy vad illa jag mådee asså !! Hahha Ida ville inte fortsätta att äta men jag bara näääj vi måste köra hela kittett !! Hahh )

Glass!( Haha vi började garva ihjäl oss när vi såg hur mycket glass vi fick!! Visste inte vad vi hade beställt )

 

Nachoooooo and Chilliiiiii <3

 

Me at skrattkammaren !!

 

Kärlekstunneln <3

 

Dagen det spöregnande !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0