Once You're Over the Hill You Pick Up Speed

Helgen var mysig. Hela Nästa hela Lördagen och hela söndagen så var jag med Maggie ! Sov över hos henne och tog det lungt , lagade entricot med potatis , sparris oc bearenes sås ( muuuuums !) spelade sims 3 , kollade på en skräckis , Devil( som sög) med Hamza och Albin och lekte med Gringo!! Annars idag så åkte jag till skolan kl 10 och när jag väl kom dit så var ingen av min grupp där ( för projet week) , kunde inte hitta de andra då vi aldrig bestämde tid etc så alla kom vid 2 -_- . Vi håller på med media och min grupp fick Rebbellerna som krigar typ i Libyen , som vi ska prata om etc. Tror att jag ska sov nu , börjar 10 imorgon ( hoppas att jag inte har fel nu). Och det är bara några dagar kvar innan värmen !!!




Hahha old pics of me and Mags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0