Life is the most spectacular show on earth

LOOOOOV!! Fast har bara pluggat hela tiden känns dt som , hur sjukt är inte det?! Om några dagar flygs det iaf till värmen som är så efterlängtad. Igår så var det första grillningen i år. Var väldigt varmt och skönt. Och senare på kvällen så gick jag på bio med Ida och såg den nya film Water for Elephants. En väldigt fin film tycker jag. Och hur sjukt var det inte när Robert Pattinson började snacka polska!? Hahah o-m-g vad jag brasst ut hah med Ida !! Och så hilma kul för det fanns inga subbtitles när han pratade för titta.Fast då och då så lätt det typ som ryska eller nåt sånt. Imorgon så ska jag förhoppnigsvis klippa mitt hår och shoppa de sista sakerna inför Grekland!! Taggad till MAX!! Men tänkte jag kolla på en film som heter The Way Back som verkar vara väldig intressant. Cioa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0