Weedend

H to ELLO !! I torsdags så hade jag utveklingssamtal :) Och det gick väldigt bra , förutom att ajg var 20 min sen :P ha min mumy hade skrivit fel tid :P tss. Men efter så åkte jag till stan ock köpte lite kläder , köpte myiga stickade koftor , vantar , tröja :) . Och igår så hade jag det trevligt med tjejerna :) . Efter skolan så var jag med Maggie och de andra :) . Sen så träffade vi Karro vid Waynes. Och så satt vi där och pratade och sånt , ville inte gå ut eftersom det var freezing cold outside !! :O. Not cool. Men efter ett tag så gick jag , Magda och Sara och åt på Mongulian barbaque vid Drottninggatan ;). Super god mat !! Sushi , mongolian barbaquea och allt !! :D. Och det bästavar att vi såg att de hade ännu mer buffer , när man var på väg till WC !! Nudlar m friterad kyckling och allt !! Och vi åt , och åt tvigade in mig för det var buffe ! :P Men sen insåg jag det var dumt :P hah  Superb! Så vi satt där och hade det msigt. Och sne senare vid kvällen så träffade jag Ida vid Slussen :) Gick runt vid Gamla Stan , Kungstregården och Hötorget :9 . Måste ju motionera efter buffen ;) 
 Men det var iaf det som hände igår :). Vet inte vad jag ska hitta på idag :P. Men ska nog bara var hemma och ta det lung , måste plugga lite elr ska nog göra min Art essay om Sally Mann :) Och chilla :) Och om 1 vecka från och med idag så åker jag till London !! Längtar :D !! Längesen jag var där :P . Sist jag ar så var jag 8 -9 år :P heh , som im super syked ( stavar man så ? :P hah ) . Men först så ska jag kolla klart på MTV cribs :D , ha ha bettys syster son är med , från Ugly Betty :) . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0