Tekniska Problem

Som ni kanske har kluratt ut så är mitt internet lite trögt , men idag så hade jagiaf en väldigt väldigt bra dag ;) Dagen började med att det var 10 + grader ut !! :O Förvånad man blev men jäkligt glad var man ! Sen så mötte jag min madre vid östremamlstorg vid hennes jobb och åkte till Karlaplan. Därefter så gick vi till fältan och efter det så träffade jag Maggie , Sara och Janice gulliga cutepies ;) Vi åt på Jensesn Böfhus och det var rigtikt smaskigt kan man lungt säga ! Men alldelse för mycket ! Vi åt stekta potatsiar med steak , all you can eat open glassbar och en korg med mozarella sticks , ostinbakade jalapenios och hot wings !! Glassen de hade var en cool ide , för man gick och tog själv med ströserl , såser , kex mm :) Mådde illa efter allt , hah :P. Men sen så hängde jag med M och J och sen så åkte jag med M hem till henne en stund , och på vägen hae vi våra konstika stunder ! Hah , thats when the real Magda and Patti goes wild haha :D . Och sen så kte vi en stund hem till Karro som man såg länge sen :) . And that was pretty much my day my fellows ;) Och imorgon så blir det nog som vanligt en pluggis dag -_- , måste plugga VG - essays för Civics , skriva mitt projekt om religion och säkert åt annat som alltid kmr upp :P.
Opps ! Glömde och skriva vad jag gjorde I Fredags :P . Men då så var jag med Alexandra och Linus ;) I skolan så hde vi bara vikarier hela dan !! Unbelieveble !! Hängde med de , åt that mat och bara umgicks ;) Skön dag helt enkelt ! Ska nog rulla vidare till min säng som ligger typ 1 m bakom mig ;) Sweet dreams !

Potato spicky som jag och A köpte i någon Thai - affär , och tydligen så är det 18 - års gräns på de ??!! Hahha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0