Back Homies !

Har inte skrivit för har ju lov och då måste man ta vara på tiden guys ;) Var ju i Romme i fredags och det var hur kul som helst !!! :D Älskar att åka skidor !! ;) Hah hände massa med skare hela tiden ! Men annras så har jag bara chillat kollat på the old O.C , kmr ihåg att jag älskade den serien förr och det påminner mig om sommaren och hur mycket jag längtar !! Km bli så skönt på sommaren och det är ju typ bara 3 månader kvar :O ! Damn vad fort tiden går ! Men ska kolla lite på tv nu , skriver också mitt religon project och så ska jag packa imorn , för åker till Frankrike då , typ vid 7 på kvällen ;) Så hinner nog att skriva ett till inlägg imonr och det :) Puss Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0