Where should i spend my 3 next years ?

Kom hem för ett tagg sen ;) Skolan som vanligt idag. Som alla dagar då. Min science lärare är ^*"#€ !! Men efter så åkte jag hem till moui och sen så träffade jag Maggie på stan med karro , vicky och amanda h :) Och efter att de gick så träffade vi Adde och Lelle ;). Vi gick på Öppet hus på Norra Real och Kungsholmen ! Gud , det är så svårt att välja !!! Så jobbigt och allt ! Fast Norra Real var väldigt fint kan jag säga ;) Jag gillade den , men den är svensk så , :P . Och Kungsholmen var också collt , men jag tror inte att den är rätt för mig :) . Men iaf så ska jag på andra skolor och se deras öppet hus nästa vecka ;) Men vet att jag vill gå sam , för gillar det mer ;) Men ska gå nu . Latero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0