Back from the city

Kom hem för typ 1 timme sen ;) . Har det så skönt som inte börjar skolan idag ;) För de flesta gör ju det . Men jag börjar på Tisdag !!! Men det förtjänade vi , min skola då , för att förra året hade vi knappt 2 veckor !  Men var ju i stan som sagt och köpte lite saker ;) Köpte 2 koftor/tunkor från Gina :P för 100 kr , 3 par örhängen från Glitter och en svart mössa från hennes mau :) Lite basic stuff ;) Igentligen så ville jag gå och se Avatar i 3D för alla säger att den är grymm ! Men varje gång jag vill se den så är et alltid utspridda platser kvar och det för alla går ju på den , så måste boka och ska se den på Lördag ;) Men hade en väldifgt skön dag , var i stan med Ida och efter all shopping så åt vi på kungsan :) Och såg en jätte snygg klocka som jag ska köpa ;) Och sen så såg jag att Black Book ska göra en kläddslinje för HM !!! Villket är ju grymt ! De har ju skit snygga t - shirts !! Kan inte lägga up bilder nu på deras tröjor för det går lite trögt nu , men ska försöka senare ;) Tja tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0